Pôžička na Zmenku

Pôžičky na zmenku sú veľmi žiadané v poslednej dobe a patria medzi tzv. okamžité pôžičky. Túto pôžičku využijú najčastejšie ľudia, ktorým nechce nikto požičať. Pôžička na zmenku tak dokáže pomerne jednoduchým spôsobom vyriešiť problematickú situáciu s nedostatkom financií. Tento typ pôžičky na zmenku sa najčastejšie používa tam, kde sú potrebné peniaze okamžite a to v hotovosti. V dnešnej dobe pôžičku na zmenku využívajú ľudia, ktorí majú záznam v bankových registroch a nedokážu si tak, kvôli tejto skutočnosti vybaviť bežné bankové pôžičky. Ich veľkou výhodou je to, že poskytovateľ pôžičky má pri úvere na zmenku istotu, že svoje peniaze dostane späť a žiadateľ pôžičky zase dostane finančnú injekciu pomerne rýchlo a bez zbytočných papierovačiek a byrokracie.
Prečo sú úvery na zmenku tak obľúbené? Je to totiž veľmi jednoduchý a praktický spôsob, ako sa vo veľmi krátkom čase dostať k potrebným peniazom. Preto sú zmenky používané predovšetkým podnikateľmi pri zabezpečovaní záväzku medzi sebou. Na využitie zmeniek dochádza až v tom prípade, že vám banka odmietla vydať z nejakého dôvodu pôžičku. Jasnú nevýhodu v tomto prípade predstavujú vyššie úroky, ku ktorým sa zaväzujete. Býva však vybavená väčšinou do druhého dňa. Ďalšou výhodou je veľké množstvo firiem, ktoré tento druh poskytnutia peňažnej sumy poskytujú. Princíp poskytovania pôžičky na zmenku je jednoduchý. Žiadateľ o pôžičku spíše s poskytovateľom doklad (zmenku), ktorá musí obsahovať všetky povinné náležitosti, ktoré vyplývajú zo zákona č. 191/1950 Zb. Aby sme boli konkrétny, ide o tieto údaje:
  • Musí obsahovať poznámku o tom, že sa jedná o zmenku
  • Bezpodmienečný sľub zaplatiť určitú peňažnú sumu
  • Na zmenke musí byť informácia o splatnosti
  • V koho prospech sa majú splátky vyplácať
  • Suma, na ktorú zmenka poukazuje
  • Údaj kedy a kde bola zmenka vystavená
  • Meno, adresa a podpis osoby, ktorá vystavila zmenku

Pôžičky na zmenku sa delia vo všeobecnosti na dve kategórie – vlastné zmenky – kedy klient na seba preberá zodpovednosť za to, že uhradí sumu uvedenú na zmenke; a cudzie zmenky, pri ktorých dohodnutú sumu na dokumente hradí tretia osoba.

Mali by ste vedieť, že nebankové spoločnosti uprednostňujú práve tento typ pôžičiek, pretože je najľahšie vymáhateľný. Klienti úvery na zmenky zase obľubujú kvôli rýchlemu a bezproblémovému vybaveniu. Problém však nastáva vtedy, keď nie sú schopní pôžičku splácať. Poskytovateľ úveru predloží zmenku na súde a ten vydá platobný príkaz.

28 komentárov:

  1. Bennie12:22

    Potreboval by som simpozicat 400 eur na zmenku. Ktora pozicka na zmenku je najvyhodnejsia? Ktora nebankova spolocnost ponuka najlepsie pozicky na zmenku?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pôžičky na zmenku10:30

      www.pozicka4u.com/‎
      Nebankové pôžičky na zmenku
      Rýchla pôžička,vyplatenie do 24 hod

      Odstrániť
    2. Ladislav14:53

      Prosim Vas, mam zaujem o pozicku na zmenku, ale mam zapis v registri a nemam cim rucit. Poziciate mi peniaze aj tak?

      Odstrániť
  2. Anonymný21:11

    Dobry den, mala by som zaujem o pozicku na zmenku...aky nasledovny postup je treba zvolit? Dakujem.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Anonymný14:06

      Jednoducho si najdi spolocnost, co poskytuje pozicky na zmenky a hotovo. Nic viac netreba...Ale hlavne nepodpis zmenku nejakemu uzernikovi, lebo ta stiahne aj z poslednych gati co mas!

      Odstrániť
    2. potrebujem 2000 eur na zmenku10:34

      Dobry den. Hladam tymto sposobom osobu, ktora by bola ochotna mi pozicat 2000 EUR. mam zaujem o pozicku na zmenku, pretoze nie som vlastnikom ziadnej nehnutelnosti a tym padom nemozem nicim rucit. Som zamestnana na trvaly pracovny pomer a mozem splacat v pravidelnych mesacnyh intervaloch. Najde sa tu niekto, kto by mi pomohol? Dakujem!

      Odstrániť
  3. ZUNO07:59

    Konsolidačná pôžička ZUNO

    Spojte svoje staré pôžičky do jedinej s lepšou splátkou až do 20 000 €, stačí vyplniť online formulár a my vám zavoláme s konkrétnou ponukou pre vás na mieru.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Anonymný10:38

      Mam zaujem o pozicku na zmenku v hodnote 5000 eur. Mám zápis v registri, ale teraz by so splacaním problem nebol Chcel by som si pozicat na 4 roky. Odmena za pozicanie ista!

      Odstrániť
  4. PLENKALL14:46

    Pre získanie pôžičky, ponúkame riešenie. Podanie žiadosti, ako aj celé vybavenie je jednoduché a nie je potrebné nikam chodiť, všetko vybavíte cez web stránku PLENKALL.Nie sme najrýchlejší, ale množstvo spokojných klientov, potvrdzuje náš seriózny prístup. Bankový register neoverujeme. Žiadne skryté poplatky. Dokumenty doručíme poštou kamkoľvek, peniaze pošleme na bankový účet.
    Ak máte otázky, môžete zatelefonovať, pomôžeme - poradíme. Informácie a podanie žiadosti na oficiálnej web stránke nebankovej spoločnosti PLENKALL - oficiálny poskytovateľ pôžičiek.

    Telefón:
    0917291669
    E-mail:
    pozicky@plenkall.com
    Web:
    http://www.plenkall.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mária10:36

      Potrebujem súrne požičať 10000 Eur. Môže to by´t pôžička na zmenku, ale len od nejakého súkromného veriteľa. S poplatkami a úrokmi problém nemám, neakceptujem však poplatky vopred.

      Odstrániť
  5. Rasťo20:53

    Dobrý deň! Mám záujem o pôžičku na zmenku vo výške 2500 eur. Ak mi môžete v tejto veci nejako pomôcť, kontaktujte ma prosím na r.zoldy@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Pôžička na zmenku08:12

    Toppozicka.sk‎
    www.toppozicka.sk/Pozicka_na_zmenku‎
    Nezáväzná žiadosť,rýchle vybavenie. Pôžička na zmenku do 5000€ online.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. SURNE POTREBUJEM POZICKU NA ZMENKU10:40

      našiel by sa tu niekto kto by mi vedel poskytnut pozicku na zmenku bez poplatku? velmi rychlo potrebujem pozicat 15 000 eur zamestnany som zial prijem dolozit neviem. v ziadnej banke mi preto nechcu pozicat uz som sa pytal. pozicia mi tu niekto? bol by som velmi vdacny.

      Odstrániť
  7. Anonymný14:05

    Zdravim. Mam zaujem o pozicku na zmenku od sukromneho investora. zaujemci piste sem, ozvem sa Vam!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Anonymný14:08

    Dobry den, chcela by som sa informovat? Mate niekto skusenosti s panom Róbertom Bombalom? dakujem za Vase nazory. Nasla som na internete jeho inzerat a chcela by som si u neho pozicat na zmenku...

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Pôžička na zmenku - Jednoducho + rýchlo + bez ručiteľa‎10:29

    www.hcpozicka.sk/Pozicky‎
    Požičiame Vám 400 - 5 000 Eur! Neváhajte!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Anonymný14:52

      Prosim Vas, poskytujete pozicky na zmenku aj bez poplatkov vopred? dakujem!

      Odstrániť
  10. Anonymný14:51

    Mala by som zaujem o pozicku na zmenku avsak len bez poplatku na pred! Jednalo by sa o sumu 5000 euro.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Viera10:41

    Dobrý deň, potrebovala by som si vybaviť podľa možnosti čo najrýchlejšie pôžičku na zmenku, ale len bez poplatkov vopred. Išlo by o sumu 4000,-EUR.Len seriozne!

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Pôžičky pre každého do 8000 EUR11:58

    Poskytujeme pôžičky pre každého až do 8000 EUR
    Jednoducho a rýchlo. Viac TU. www.ammado.sk/‎

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Henrieta11:59

    Dobrý deň, hľadám niekoho kto mi vybaví úver 7000€. Odmena 1000€ z poskytnutého úveru. Som v registri.
    Ďakujem.

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Dobry den.Potreboval by som pozicat 2000 eur. Sice som vr egistri, ale mam pracu, takze so splacanim vobec nebude problem!

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Viola12:27

    Poprosim len serioznych zaujemcov! potrebovala by som požičat 10000 eur na vyplatenie dlhov .Som v zazname registrov kvoli meskaniu.Moj manžel pracuje v rakusku.

    Telefón: 0949488783

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Slavka13:06

    DOBRY DEN ZHANAME S MANžELOM UVER VO VYSKE 7000 EUR PROSIM OZYVAJTE LEN SERIOZNY POSKYTOVATELIA. POPLATKY VOPRED PLATIT NEBUDEME. OBAJA SME ZAMESTNANI.

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Požičajte si 350 EUR jednoducho a rýchlo13:47

    Potrebujete peniaze? Pôžička do 350 €‎ od Ferratum je tu pre Vás.
    www.ferratum.sk/‎
    Získajte pôžičku hneď teraz.
    Vybavenie pôžičky do 24 hodín

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Zuzana14:02

    Najde sa nejaká seriozna sukromna osoba ktorá by my surne pomohla získať pozicku? Ale len bez poplatku vopred, lebo uz som sa velakrat nechala nachytat a take spolocnosti ma oklamali, uz im neverim! Piste sem.

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Jozef14:03

    Hladam seriozneho cloveka co by mi pozical peniaze vo vyske 5000e,na notarom overenu zmluvu,praacujem na dohodu,mozem splacat 130e mesacne.Dakujem.

    Meno: Jozef
    Telefón: 0940884561

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Zabudnite na pôžičky na zmenku!13:43

    Využite bankovú pôžičku na čokoľvek! Viac na www.csob.sk/‎
    Pôžičky na čokoľvek - csob.sk‎
    Získajte úver na čokoľvek a znížte si úrokovú sadzbu o 1% každý rok!

    OdpovedaťOdstrániť

Share

Juhúú, páčil sa Vám článok? Potom ho zdieľajte so svojimi priateľmi :)