Práca na Doma Prepisovanie Textov

Práca na doma prepisovanie textov je niečo, na čo by sa iste nechalo prehovoriť viacero z nás. Doba nie je najľahšia a preto každé zarobené euro padne určite vhod. Čo je ale na práci na doma v podobe prepisovania textov také lákavé? V prvom rade je to určite pohodlnosť, jednoduchosť a flexibilita.

Práca na doma prepisovanie textov a jej výhody? Na to, aby ste si mohli takto privyrábať, nepotrebujete špeciálne vzdelanie, zručnosti, predošlé skúsenosti z podobnej oblasti, pracovné podmienky, ani nástroje. Jediné, čo potrebujete na prácu na doma prepisovanie textov je počítač, zodpovedný prístup k práci a dostatok voľného času. Ak Vám to tak viac vyhovuje, môžete pracovať v pyžame, popri tom ako si pozriete svoj obľúbený seriál. Ak ste mamička na materskej dovolenke, študent vysokej školy, alebo ste odkázaný na invalidný dôchodok, potom je pre Vás tento typ práce úplne ideálny. Všetky vymenované skupiny majú dostatok voľného času, avšak málo peňazí, preto sa im každé euro zíde. Ďalším nepopierateľným plusom práce na doma prepisovanie textov je, že za prácou nemusíte nikam dochádzať. Len málokto má dnes tú výhodu, že pracuje v tom istom meste, kde má aj trvalé bydlisko. Za prácou treba bežne dochádzať na kratšie, alebo dlhšie trasy a to tiež niečo stojí, čiže ak máte možnosť pracovať z domu, výrazne ušetríte na cestovnom, alebo pohonných hmotách. O čase strávenom cestovaním ani nehovoriac.

Pravdepodobne Vás bude zaujímať, aké podmienky budete musieť spĺňať, aby ste prácu na doma prepisovanie textov dostali. Spoločnosti, ktoré hľadajú ľudí na takéto služby vyžadujú zväčša mimoriadne zodpovedných a šikovných kandidátov, ktorí majú záujem vykonávať takúto činnosť dlhšie obdobie, lebo je pre nich výhodné mať zopár stabilných zamestnancov, ktorých poznajú a vedia, že sa na nich môžu spoľahnúť, ako každý týždeň hľadať niekoho iného. Ak túžite po dodatočnom privyrobení si pomocou prepisovania textov, potom bude ideálne, ak máte už s prepisovaním textov nejaké skúsenosti a môžete potencionálnemu zamestnávateľovi predložiť referencie.

Práca na doma prepisovanie textov ponuka:
Takéto privyrobenie si väčšinou nájdete pomocou pracovných agentúr, alebo rozličných inzerátov na internete, či v časopisoch. Ponuka však nie je veľmi široká, pretože ak si spoločnosť, ktorá potrebuje prepisovanie textov nájde spoľahlivých ľudí, obmieňa ich len veľmi zriedka.

A koľko s takouto prácou na doma prepisovanie textov zarobíte? Nuž, to záleží naozaj len na Vašej šikovnosti, rýchlosti a množstve voľného času, ktorý môžete prepisovaniu textov venovať. Každý zamestnávateľ platí za prácu na doma prepisovanie textov inak, ale zväčša sa vypláca odmena za normo stranu x počet prepísaných strán. Priemerná cena za 1 NS (teda 1800 znakov vrátane medzier) sa v týchto dňoch pohybuje zhruba okolo 5 – 10 eur. Ak je Váš prstoklad rýchly, gramatika bezchybná a máte doma počítač, či notebook s pripojením na internet, potom nemusíte váhať ani sekundu, lebo práca na doma prepisovanie textov je ako stvorená pre Vás. Ak budete šikovní, môžete si prilepšiť aj o 20 eur denne, čo je 600 eur mesačne a to je už slušný zárobok, čo poviete?

83 komentárov:

  1. Anonymný19:33

    Dobry den, som mamicka na materskej dovolenke a mala by som zaujem o pracu na doma. Co konkretne ponukate?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dobry den, dakujeme za komentar. Avsak pracu na tejto stranke neponukame, my sa zameriavame len na poskytovanie informacii a recenzie financnych produktov.

      Odstrániť
    2. Majka10:26

      Dobry den, hladam pracu na doma - kosice a okolie, mozete sa ozyvat.

      Odstrániť
    3. Anonymný08:03

      Dobre ranko, ak je tato praca stale aktualna, potom by som mala o nu zaujem.

      Odstrániť
    4. Anonymný21:36

      Dobry den. Mala by som zaujem o tuto prac som na materskej dovolenke.

      Odstrániť
    5. Tomi13:48

      DOBRY DEN UCHADZAM SA O PRACU NA DOMA - PREPISOVANIE TEXTOV. BYVAM V NITRE A VELMI MA ZAUJALA TATO PONUKA!

      Odstrániť
    6. Anonymný16:03

      Ponukam pracu na doma, viac na www.pzd.sk/mmkv

      Odstrániť
  2. Zuzka14:11

    Dobrý deň,
    mám záujem o prácu z domu -prepisovanie textov. Veľmi dobre ovládam domáci jazyk a gramatiku, som spoľahlivá a zodpovedná.

    S pozdravom

    Zuzka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Anonymný15:23

    Dobrý deň, mala by som záujem si privyrobiť popri práci prepisovaním textov. Chcela by som sa Vás opýtať či sa to dá, za akých podmienok a čo sa prepisuje. Lulu

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Anonymný11:38

      Dobry den, to by zaujimalo aj mna...hlavne aka je cena za jednu prepisanu normostranu textu.

      Odstrániť
  4. Jana18:02

    Dobrý deň,

    zaujala ma Vaša ponuka práce, mohla by som Vás poprosiť o bližšie
    informácie?
    S gramatikou nemám problém, ovládam ju.

    S pozdravom, Janka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Anonymný14:33

      Mna tiez zaujima praca na doma. Chcela by som Vas poziadat o blizsie informacie o tejto praci, ktoru ponukate.

      Odstrániť
  5. Anonymný18:05

    Dobrý deň,

    volám sa Lenka a mala by som záujem o prepisovanie textov. Ovládam desaťprstovú hmatovú metódu. Okrem toho mám 5 ročnú prax a plus aj Vysvedčenie o štátnej skúške. Potrebovala by som viac informácii o tejto práci.

    Vopred Ďakujem.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Roman10:21

    Dobrý deň,

    mal by som záujem o prácu "Prepisovnie textov", pomimo práci na plný úväzok. Chcel by som sa spýtať, či sú nejaké podmienky a ak áno tak aké?

    Ďakujem.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Anonymný09:04

    Dobrý deň,
    mala by som záujem o ponúkanú prácu - prepisovanie textov na doma. Poprosím o bližšie info. Ďakujem.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Anonymný16:52

      Zdravim. Tiez by ma zaujimalo o aku pracu na doma by sa jednalo...

      Odstrániť
  8. Anonymný15:56

    Zdravim, rada by som vyskusala pracu na doma - prepisovanie textov, ale v Presove. Ak by ste niekto vedel o niekom, kto v Presove poskytuje takuto brigadu, mala by som velky zaujem!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Anonymný16:20

    Dobry, som mamicka na materskej a zhanam pracicku na doma..mala mi uz odrastla, viete o niecom serioznom?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Anonymný12:36

      Dobry den, tiez som mamicka na materskej. Vedeli by ste mi prosim poskytnut informacie, aka je to praca na doma a aky plat sa tam ponuka?

      Odstrániť
  10. Anonymný16:27

    Dobry den, mam 34 rokov a mam zaujem o prepisovanie textov. O ake texty by sa jednalo? Kde Vam mozem poslat zivotopis?

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Anonymný17:58

    Dobry den som zivnostnik a pracujem doma.. popri mojej praci by som mala zaujem aj o prepisovanie textov - ovladam 10 prstovu hmatovu metodu

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Anonymný22:09

    Ak by ste vedeli o nejakej praci na doma, som ochotna robit vselico, nejake euro navyse by sa zislo. Doma som stale a stale sa aj nudim :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ivanka08:32

    Zdravim Vas. Ovladam desatprstovu hmatovu metodu, na skole som mala strojopis, rada by som pracovala doma, takze ak viete o nejakej praci na doma v podobe prepisovania textov, ale v bratislave, budem vdacna za kazdy tip

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Siska16:56

    Cawte, mam 18 rokov a nedostala som sa tento rok na wysku, preto hladam rozlicne brigady a praca na doma mi pride ako fajn moznost si zarobit...Takze mala by som zaujem! Co by som mala prepisowatM

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Anonymný14:22

    Dobry den, mala by som o toto miesto zaujem, som zodpovedna, sikovna a prace sa nebojim...ake su podmienky?

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Lesia13:34

    Pozdravujem Vas. Mam 24 rokov a som slobodna matka, ktora potrebuje uzivit svoje dieta. Mam zaujem o pracu z domu, zaujimam sa najma o Zilinu a okolie. Ak by ste vedeli o niekom, kto by ponukal pracu na prepisovanie textov v Ziline, budem sa tesit, ak sa mi ozvete.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Anonymný12:30

      Ja som na tom podobne, tiez by som chcela prepisovat texty doma, pisanie mi ide celkom rychlo. Ak by to vsak bolo nutne, bola by som ochotna dochadzat do trencina...

      Odstrániť
    2. Edit13:49

      Dobry den, tiez by som mala zaujem o prepisovanie textov v Ziline. Je to skutocne praca na doma, alebo musim niekam dochadzat? Lebo sa staram o postihnuteho syna.

      Odstrániť
  17. Anonymný07:31

    Dobry den, mam zaujem o prepisovanie textov. Mam statnice zo strojopisu. Za odpoved dakujem.

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Dobrý den, mam zaujem o viac informacii ohladom tejto pracovnej pozicii. Dakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Anonymný16:56

    Poprosím info o predmetnej práci

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Anonymný12:35

      Poprosim tiez o zaslanie informacii o tejto praci. Chcela by som velmi prepisovat texty doma. Mohlaby som vsak v pripade nudze dochadzat do prace - vyhovovala by mi Nitra a blizke okolie.

      Odstrániť
  20. Jana16:57

    Poprosím bližšie info o predmetnej práci

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Anonymný10:58

    DOBRY DEN SOM MAMICKA NA MATERSKEJ DOVOLENKE MALA BY SOM ZAUJEM OHLADOM TEJTO PRACE MOHLI BY STE MA BLIZSIE KNTAKTOVAT DAKUJEM

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Dobrý deň prajem, mohla by som poprosiť o bližšie info k tejto práci. Ďakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Dobré ránko, ak je táto ponuka stále aktívna rada by som sa zapojila do tejto práce. Poprosím, ak by ste ma mohli kontaktovať na sora260@gmail.com. S pozdravom Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Dobré ránko, ak je táto ponuka stále aktívna rada by som sa zapojila do tejto práce. Poprosím, ak by ste ma mohli kontaktovať na peugeot20639@gmail.com alebo na tel.cislo 0902828222. S pozdravom Eduard

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Dobry večer mala by som zaujem o pracu doma mohli by ste ma kontaktovat na lvajdelova@gmail.com alebo 0944547925 s pozdravom Lenka

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Anonymný08:13

    Dobri den chcela bi som sa zapojit do tejto prace ozvite sa roman.p@szm.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Anonymný21:33

    Dobrý deň, mala by som záujem o prácu v prepisovaní textov...ozvyte sa mi Papulka_1995@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Dobrý deň, chcela by som prepisovať texty.Prosím ozvite sa smetanovaanna16@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Dobrý deň, mám záujem o prepisovanie textov, som študentka MTF STU, ovládam gramatiku, som spoľahlivá, môj kontakt makacva@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Angela12:08

    Zdravím, som študentka tretieho ročníka a mala by som záujem o prepisovanie textov, ideálna by bola žilina a okolie. Som spoľahlivá a za prácu si pýtam 5 euro za stranu. Poprosím o bližšie info, ďakujem.

    OdpovedaťOdstrániť
  31. Anonymný20:07

    Dobry den, mam 25 rokov a som mamicka na md. zaujala ma Vasa ponuka, specialne praca na doma pre zeny. Som spolahliva a hladam pracu. Ozvite sa prosim.

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Anonymný14:35

    Haloo, nasla by sa nejaka praca na doma? Levice a okolie?

    OdpovedaťOdstrániť
  33. Anonymný19:08

    Dobry den, mam zaujem o pracu na doma. Skladanie pier, alebo prepisovanie textov, vezmem cokolvek. Prosim, ozvyte sa mi.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Anonymný10:38

      Ja som nasla na internete takyto inzerat na pracu doma. Mozny zarobok 1500,- EUR. Jedna sa o skladanie pier, hraciek, lepenie obalok, pisanie textov a ine..." Myslite, ze by to mohlo byt seriozne?

      Odstrániť
  34. Lenka10:28

    Dobry den, mam zaujem o pracu na doma, konkretne skladanie pier. Lokalita, Kosice.

    OdpovedaťOdstrániť
  35. Anonymný09:59

    Zdravim. O aku pracu na doma sa jedna? Rada by som pracovala doma, ale neviem, co by som mala robit a kolko za tuto pracu platitet...

    OdpovedaťOdstrániť
  36. Anonymný10:33

    Pocula som, ze existuje taka praca na doma, kde sa robi skladanie a lepenie obalok. Ponukate aj vy takuto pracu? Ak hej, kolko sa plati, za jednu poskladanu obalku?

    OdpovedaťOdstrániť
  37. Anonymný10:56

    Mám záujem o túto prácu na doma. O čo by išlo a čo by som musela robiť?

    OdpovedaťOdstrániť
  38. Anonymný15:43

    ak máte záujem o prácu bez poplatkov navštívte túto stránku http://pomahajme-svojmu-telu.webnode.sk/. Za pokus nič nedáte

    OdpovedaťOdstrániť
  39. Anonymný13:08

    Ak je ponuka ešte aktuálna, mala by som záujem. Mám strednú ekonomickú školu, t.j. ovládam veľmi slušne prstoklad aj gramatiku. Môžete ma kontaktovať na sophia31@gmail.com. Ďakujem. Dana

    OdpovedaťOdstrániť
  40. Anonymný21:34

    Dobry den, je tato pracovna ponuka este stale aktualna? ak hej, prosim, kontaktujte ma okamzite!

    OdpovedaťOdstrániť
  41. Anonymný09:56

    Dobry den,mala by som zaujem o pracu na doma-prepisovanie textov.Blizsie info prosim na mail ihrivnak@marticonet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  42. Dobrý deň,
    ak je táto práca ešte aktuálna, mala by som záujem. Hľadám si dlhodobejšiu prácu popri zamestnaní.
    Môžte ma kontaktovať na tel.čísle 0949870236, alebo na e-mail: marianna.ksinanova@gmail.com
    Ďakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  43. Dobrý deň,

    mala by som záujem o Vašu ponuku práce. Hľadám si dlhodobejšiu prácu popri zamestnaní. Môžte ma kontaktovať na tel.čísle 0949870236

    OdpovedaťOdstrániť
  44. Anonymný13:46

    Dobrý deň

    Mala by som záujem o Vašu ponuku. Hľadám si dlhodobejšiu prácu popri škole. Kontaktujte ma, prosím, na mail: eclair3@zoznam.sk
    Ďakujem!

    OdpovedaťOdstrániť
  45. Anonymný07:54

    Zdravim, ak je tato pracovna ponuka este volna, mal by som o prepisovanie textov doma zaujem. Prosim kontaktujte ma...dakujem.

    OdpovedaťOdstrániť
  46. Juraj20:53

    Dobry den, o ake texty na prepisovanie sa jedna? Studoval som strojopis, takze pisanie mi ide rychlo a praca na doma je nieco, co som si vzdy chcel vyskusat..

    OdpovedaťOdstrániť
  47. Anonymný08:04

    Dobry den prosim, kolko platite za jednu prepisanu normo stranu textu?

    OdpovedaťOdstrániť
  48. Anonymný08:06

    Dobry den, je tato pracovna ponuka este stale aktualna? Lebo ak hej, mala by som o nu zaujem!

    OdpovedaťOdstrániť
  49. Anonymný08:04

    Zdravim Vas, mam vazny zaujem o tuto pracu. Mam skusenosti so strojopisom a som spolahliva a zodpovedna. Ak je tato praca stale volna, prosim piste mi na kuriatko1987@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  50. Anonymný11:39

    Dobry den, ak je tato praca na doma v podobe prepisovania textov stale aktualna, rada by som sa do nej zapojila. Jedno stabilne zamestnanie uz mam, ale hladam nieco, kde by som si privyrobila trosku bokom.

    OdpovedaťOdstrániť
  51. Anonymný20:40

    Zdravim Vas, mala by som o tuto pracu zaujem. Som samostatna, zodpovedna a je na mna spolahnutie. Pracujem rychlo a rychlo sa ucim. Prosim, kontaktujte ma na kuriatko1987@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  52. MARTA18:01

    DOBRY DEN, JE TATO PRACA NA DOMA ESTE VOLNA? CHCELA BY SOM SI PRIVYROBIT Z DOMU

    OdpovedaťOdstrániť
  53. Práca z domu za 1 000 € - pzd.sk‎07:35

    Zarábam prácou z domu cez internet. Ukážem ako dosiahnuť príjem 1000 €.
    www.pzd.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Anonymný20:46

      Dobrý večer, čítala som Váš príspevok - ako zarobiť prácou z domu cez internet. Prosím Vás o čo ide? Dajte mi prosím Vás vedieť na e-mailovú adresu asteroid@azet.st

      Odstrániť
  54. Vierka20:19

    Dobry den, mam zaujem o pracu na doma prepisovanie textov, ale len v Ziline. Ak o niecom viete, ozvite sa!

    OdpovedaťOdstrániť
  55. Anonymný13:01

    Dobrý deň, mám záujem o túto prácu. Som na invalidnom dôchodku, v ovládaní PC a strojopise som veľmi pokročilá. Trenčín a okolie.

    OdpovedaťOdstrániť
  56. Vierka13:04

    Dobry den, som spolahliva a zodpovedna 24 rocna zena. Strojopis a prstoklad ovladam dokonale a tiez rpacu s pocitacom ovladam. Rada by som si privyrobila peniaze, takze by ma takato praca na doma potesila. Som z Trencina.

    OdpovedaťOdstrániť
  57. Anonymný20:44

    Dobrý večer, prosím Vás je táto ponuka práce - prepisovanie textov ešte aktuálna? Mala by som o túto možnosť privyrobenia si vážny záujem. Dajte mi prosím Vás vedieť na e-mailovú adresu: asteroid1112@azet.sk

    Ďakujem.

    OdpovedaťOdstrániť
  58. Anonymný15:32

    Hladam brigadu na leto, popripade na cely rok - prepisovanie textov by sa mi velmi pacilo. Mam 16 rokov a pravopis ovladam a s pocitacom pracovat viem. Prosim aka je cena za jednu prepisanu stranu textu?

    OdpovedaťOdstrániť
  59. Anonymný11:45

    Mala by som vážny záujem o túto ponuku práce - prepisovanie textov. Rada by som si privyrobila peniaze. Som absolventkou VŠ. Mohli by Ste mi prosím dať vedieť prostredníctvom e-mailu? t.repasova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  60. Anonymný14:18

    Dobrý deň, mala by som vážny záujem o prepisovnie textov. erikakovarska@zoznam.sk
    za kladnú odpoved vopred ďakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  61. Anonymný11:11

    Dobrý deň zašlite mi podrobnejšie informácie o tejto práci na mail anezka.kundratova@gmail.com.Mám o túto prácu záujem. S pozdravom Anežka

    OdpovedaťOdstrániť
  62. Anonymný16:55

    Dobrý deň mala by som záujem o túto prácu (prepisovanie textov), ktorá by mi vyhovovala, kedže som na materskej dovolenke. Ak hľadáte stáleho zamestnanca, ktorý ovláda rýchly prstoklad a gramatiku tak sa mi prosím ozvite... takáto práca ma baví. Kontakt suelin21@seznam.cz Ďakujem Zuzana

    OdpovedaťOdstrániť
  63. Anonymný16:57

    Dobrý večer,mala by som záujem o túto prácu..ak je aktuálna,kontaktujte ma prosím na môj mail:mvargova57@gmail.com
    Ďakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  64. Anonymný15:20

    Dobrý večer,mal by som záujem o túto prácu, ak je aktuálne ,kontaktujte ma mailom: messina12345@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  65. Anonymný13:03

    Dobrý deň! Hľadám prácu na doma ,mám záujem tel. číslo: 0910 915 523

    OdpovedaťOdstrániť
  66. Anonymný15:37

    Dobry den mam zaujem o pracu.kontaktujte ma mailom: gasparikova.adriana@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hľadáme ženy, muži žijú v spoločnej domácnosti doma.
      k dispozícii na post.
      10 hodín týždenne
      vážna a naliehavá oznámenia...
      cristina.simao6548@gmail.com
      cristina.simao6548@gmail.com
      cristina.simao6548@gmail.com
      cristina.simao6548@gmail.com
      cristina.simao6548@gmail.com

      Odstrániť
  67. Anonymný16:56

    Dobry den, mam zaujem o ponukanu pracu. Poprosim viac info na lucyrasto@gmail.com . Dakujem krasne.

    OdpovedaťOdstrániť

Share

Juhúú, páčil sa Vám článok? Potom ho zdieľajte so svojimi priateľmi :)