TESCO Pôžička

Tesco pôžička je veľmi zaujímavým úverovým produktom, ktorý v súčasnosti dobýja náš trh. Ide o jedinečnú možnosť, pri ktorej je veľmi ľahké a nekomplikované získať peniaze bez zbytočných poplatkov. Tesco pôžičku si môžete vybaviť jednoducho už počas nákupu v svetoznámom hypermarkete a nemusíte tak strácať čas čakaním v banke či zložito hľadať overené nebankové inštitúcie. Obchodný reťazec TESCO v októbri roku 2008 nadviazal spoluprácu s nebankovou inštitúciou Home Credit Slovakia, a. s. a začal ponúkať finančné služby, takže od tej doby si tento hypermarket nemusíte spájať len nevyhnutne so sobotným nákupom pre celú rodinu.

 Špecifikácie Tesco pôžičky

Hlavnou výhodou Tesco pôžičky je to, že je bez poplatkov, takže sa vyhnete plateniu za spracovanie aj za predčasné splatenie úveru. Týmto sa obchodná spoločnosť snaží vychádzať maximálne v ústrety záujemcom o pôžičku aj osobám, ktoré chcú pôžičku splatiť skôr, ako bolo pôvodne dohodnuté. Tesco pôžičku môžete získať vo výške od 800 do 5 000 €. Ide naozaj o dobrý produkt, najmä vďaka tomu, že sú jeho rozpätie a možnosti naozaj veľké. Peniaze sú posielané do dvoch dní od schválenia žiadosti priamo na účet žiadateľa. V možnostiach splácania sa ponúka varianta od 36 do 60 mesiacov a túto dobu si samozrejme volí žiadateľ podľa svojich možností, ako mu to bude najviac vyhovovať.

 

Jedna z ďalších veľkých výhod je, že Tesco pôžička nevyžaduje ručiteľa a počas celej doby splácania je garantovaná rovnaká výška splátok. Tým dáva Tesco pôžička svojim klientom istotu, bezpečnosť a ponúka tak žiadateľom o pôžičku hlavne stabilitu.

Kde môžete Tesco pôžičku uzavrieť?

Podpísať zmluvu o uzatvorení pôžičky môžete v stánku Tesco finančné služby a učiniť tak môžete v 54 obchodných miestach Tesco, kde sa môžete prísť informovať o všetkých podmienkach a pričom Vám školení zamestnanci radi poradia a zodpovedajú na prípadné nejasnosti.

Čo budete potrebovať?

  • dva doklady totožnosti (občiansky preukaz je základ, plus druhý doklad – napr. vodičský preukaz, zbrojný pas, rodný list, alebo cestovný pas)
  • aktuálny výpis z bankového účtu, na ktorý Vám pravidelne chodí výplata
  • potvrdenie o výške príjmu od Vašeho zamestnávateľa

Bližšie informácie o hotovostnej Tesco pôžičke získate v každej predajni Tesco. 

20 komentárov:

  1. Anonymný13:02

    Zdravím, chcela by som sa spýtať, dá sa vybaviť Tesco pôžička aj online? Máte s tým niekto nejaké skúsenosti? ďakujem pekne. Irena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Anonymný07:36

      TO by ma tiez zaujimalo...a hlavne aky je pri Tesco pozicke urok....

      Odstrániť
  2. Anonymný13:17

    Dobry den, mala by som zaujem o tesco pozicku pre nezamestnanych. Ako mam postupovat, ak nemam pracu?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Anonymný20:10

    Volam sa Jozef, mam zapis v registri a mam zaujem o tesco pozicku cez telefon. Potrebujem 600 evro. Dostanem ju aj tak?

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Anonymný08:59

    Dobry den, chcem vyskusat tesco pozicku pre dochodcov. Moja babka ma 70 rokov a chce si pozicat 200 euro. Ozvyte sa mi prosim.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Anonymný18:47

    Dobry den, je mozne ziskat Tesco pozicku aj v Michalovciach? Alebo sa to da iba v konkretnych mestach?

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Anonymný10:23

    Pozdravujem, mam 34 rokov a mam zaujem o Tesco pozicku a objavil som toto forum. Ake mate s nou skusenosti? Budem vdacny za akukolvek informaciu.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Aneta10:54

    Tesco pozicka vyzera zaujimavo. Ake mate s nou skusenosti? Je k dispozicii aj nejaka tesco pozicka kalkulacka, ktora by mi vyratala vysku urokov a dobu splacania? Vdaka!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Anonymný12:36

    DOBRY DEN POTREBOVAL BY SOM SURNE 1000EUR DAKUJEM VOPRED SURNE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Anonymný07:36

      Aj ja potrebujem pozicat asi 1000 euro...kolko mi maximalne pozicaju v Tescu?

      Odstrániť
  9. Anonymný12:38

    Chcem sa spytat: dostal niekto od Tesco pozicku-uver aj ako podnikatel? Na pobocke mi povedali, ze nech to ani neskusam, ze to nema vyznam, ze nedavaju uvery podnikatelom...Existuje nieco ako Tesco pozicka pre podnikatelov? Ako je to? Vdaka za Vase nazory...

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Radoslav10:50

    Mam zaujem o tesco pozicku. Kde sa da prosim vyplnit online ziadost?

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Anonymný10:57

    Chcel by som 1500 ecok. Co musim splnit, aby mi ich pozicali v tescu?

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Anonymný07:58

    Tesco pozicka je perfektna! Lepsiu som este nidky nemala! Vrelo odporucam!

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Anonymný07:35

    Kolko maximalne si mozem pozicat na Tesco pozicku?

    OdpovedaťOdstrániť
  14. PLENKALL07:10

    Pre získanie pôžičky, ponúkame riešenie. Podanie žiadosti, ako aj celé vybavenie je jednoduché a nie je potrebné nikam chodiť, všetko vybavíte cez web stránku PLENKALL.Nie sme najrýchlejší, ale množstvo spokojných klientov, potvrdzuje náš seriózny prístup. Bankový register neoverujeme. Žiadne skryté poplatky. Dokumenty doručíme poštou kamkoľvek, peniaze pošleme na bankový účet.
    Ak máte otázky, môžete zatelefonovať, pomôžeme - poradíme. Informácie a podanie žiadosti na oficiálnej web stránke nebankovej spoločnosti PLENKALL - oficiálny poskytovateľ pôžičiek.

    Telefón:
    0917291669
    E-mail:
    pozicky@plenkall.com
    Web:
    http://www.plenkall.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Anonymný08:32

    Dobry den, potreboval by som si pozicat 2300 eur na Tesco pozicku

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Anonymný14:38

    Na aku maximalnu sumu mi pozicaju Tesco pozicku?

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Stevo17:54

    Prosim Vas, da sa vybavit Tesco pozicka aj ked nemam stale zamestnanie? Prijem vsak mam.

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Renata17:56

    Ahojte, chcela som si s manzelikom zobrat Tesco pozicku, rada by som pocula Vas nazor, ci sa to vobec oplati...

    OdpovedaťOdstrániť

Share

Juhúú, páčil sa Vám článok? Potom ho zdieľajte so svojimi priateľmi :)