Pôžičky pre Dôchodcov - Aké Máte Možnosti, Keď Máte nad 70 Rokov

Pôžičky pre dôchodcov sú v posledných rokoch čoraz populárnejšie. Starší ľudia sa už žiaľ nemôžu spoliehať len na svoj dôchodok, ale keď potrebujú jednorázovo väčší obnos peňazí musia požiadať o úver. Kedysi v minulosti bolo nemysliteľné, aby existovali finančné produkty upravené špeciálne pre túto cieľovú skupinu, ale dnes sú takéto pôžičky pomerne bežné. Nájdeme ich v ponukách bánk, aj nebankových spoločností, ale je fakt, že v nebankovom sektore sa objavujú o dosť častejšie.



Banky sa snažia eliminovať rizikových klientov na minimum a žiaľ seniori sú v očiach banky často rizikoví. Preto musíte rátať s prísnejšími podmienkami, ak idete požiadať o úver do banky. Ak sa na Vás usmeje šťastie a Vám úver schvália, potom sa môžete tešiť z výhodnejších úrokov. Ak pôžičku nezískate, nezúfajte. Ešte stále sa môžete obrátiť na jednu z nebankových spoločností, ktorých je našťastie na Slovensku dosť. Určite sa nenechajte nalákať na „výhodné“ ponuky na úver, ktoré sa často objavujú v inzerátoch. Častokrát ide o podvodníkov a dôchodcovia predstavujú pre nich ľahký terč, lebo sú veľmi dôverčiví. Tento fakt neváha zneužiť veľké množstvo bezcharakterných ľudí.



Nebankové spoločnosti sú už tradične benevolentnejšie ako banky, preto sa Vám pokúsia vyjsť v ústrety. Stačí, keď si dohodnete stretnutie s obchodným zástupcom niektorej z popredných spoločností a vysvetlíte mu svoju situáciu. Iste spolu nájdete riešenie, ktoré by Vám mohlo vyhovovať. Nebuďte prekvapení, ak Vám nebudú ponúkať úver, ktorý sa nevolá „pôžička pre dôchodcov“, mnohokrát také pôžičky ani nemajú poskytovatelia úverov v ponuke. Pôžičky pre dôchodcov sú niekedy bežným spotrebiteľským úverom, ktorý nemá vekové obmedzenie a podmienku predložiť doklad o zamestnaní.

Zdroj: m.inmagine.com


Úvery pre dôchodcov sú najčastejšie určené pre ľudí, ktorí už dosiahli istý vek a sú poberateľmi invalidného, starobného, alebo vyslúžilého dôchodku. Dôležité je, aby žiadateľ bol občanom Slovenskej republiky s trvalým pobytom na jej území. Nezáleží na tom, či budete o pôžičku pre dôchodcov žiadať v banke, alebo v nebankovom subjekte. Vopred si pripravte dva platné doklady totožnosti a aj potvrdenie o Vašom dôchodkovom výmere.

52 komentárov:

  1. Anonymný14:04

    Dobrý deň prajem, mala by som záujem o pôžičku pre dôchodcov, aké podmienky ponúkate?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Anonymný10:31

      Ake pozicky pre dochodcov nad 65 rokov poskytujete?

      Odstrániť
    2. Stefan14:35

      Dobry den, potreboval by som si vybavit pozicku pre dochodcov do 75 rokov. Ake nalezitosti k tomu potrebujem? Dakujem.

      Odstrániť
    3. Anonymný11:03

      Zdravim Vas. Potreboval by som si vybavit pozicku pre dochodcov. Moj otec ma 67 rokov, tak by som sa chcel informovat, na koho sa mam obratit.

      Odstrániť
    4. Anonymný09:20

      Kde mozem ziskat najvyhodnejsiu nebankovu pozicku pre dochodcov do 75 rokov? Dakujem za info.

      Odstrániť
  2. Žaneta10:27

    Zdravím, volám sa Žaneta, mám 68 rokov a potrebovala by som požičať peniaze. Ak by ste mi mohli túto pôžičku poskytnúť. budem rada, ak sa mi ozvete.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Anonymný12:29

      Pridávam sa. Ja by som tiež potrebovala pôžičku pre dôchodcov. Starobný dôchodok poberám prvým rokom a chcela by som si požičať 500 evro.

      Odstrániť
    2. Anonymný10:52

      Chcel by som si vybavit pozicku pre dochodcov bez registra. Nie vlastnou vinou, ale skor nestastnou nahodou som dostal zapis do registra a teraz nie som si isty, ci mi niekto pozicia.

      Odstrániť
    3. Beata11:07

      Dobry den, mam zaujem o pozicku pre dochodcov do 70 rokov. Potrebovala by som pozicat 300 eur.

      Odstrániť
  3. Jozef16:24

    Dobrý deň, som dôchodca a potreboval by som požičať peniaze. Ale v bankách mi požičať nechcú. Aké mám ešte možnosti?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Miro11:11

      Zdravím Vás,

      súrne potrebujem požičať 1000EUR

      Odstrániť
  4. Anonymný18:10

    zhanam peniaze pre svojich rodicov, obaja su dochodci, poberaju starobny dochodok, kde si maju pozicat?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. HOME CREDIT11:13

      Pôžička Home Credit je hotovostný spotrebiteľský úver od 300 € až do 5 000 €. Splatnosť pôžičky je od 24 do 84 mesiacov – vždy v závislosti od konkrétnej výšky pôžičky.
      Pôžička Home Credit je určená pre osoby so stálym príjmom – napríklad zo zamestnania, dôchodku alebo z podnikania.

      Odstrániť
  5. Anonymný19:07

    Ahojte, mala by som zaujem o pozicky pre dochodcov nad 65 rokov. Je v tom nejaky rozdiel? Poprosim blizsie informacie.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Anonymný11:16

      Podla mna v tom rozdiel nie je...je to klasicka pozicka pre ludi s pravdidelnym prijmom, v tomto pripade poziciek pre dochodcov je tym prijmom starobny dochodok.

      Odstrániť
  6. Anonymný14:29

    Ked ma moja starka do 70 rokov, je to v niecom ine? Aky je rozdiel medzi pozickami pre dochodcov do 70 rokov a nad 70 rokov?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Anonymný11:18

      V nicom to ine neni :) Pozicky sa lisia len v podmienkach, urokokoch...hlavne nech si tvoja starka nepoziciava peniaze od nejakeho podvodnika! Vies aky su stary ludia...

      Odstrániť
  7. Emil18:54

    Pozdravujem Vás. Volám sa Emil a mám 65 rokov. Zaujímam sa o produkt s názvom pôžičky pre dôchodcov bez registra. Poprosil by som Vás o bližšie informácie.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pôžička - Poštová banka11:20



      Získajte pôžičku HNEĎ teraz! Vyplňte krátku žiadosť, my Vám zavoláme a dokončíme ju telefonicky.

      400 € - 7 000 €
      splácania 12 - 72 mesiacov
      bez ručiteľa
      bez potvrdenia o príjme

      Odstrániť
    2. Anonymný11:35

      Dobry den, poziciavate v postovej banke aj dochodcom?

      Odstrániť
    3. Anonymný16:54

      Podarilo sa nejakemu dochodcovi so starobnym dochodkom vybavit pozicku v postovej banke?

      Odstrániť
  8. Anonymný10:30

    Mám záujem o pôžičky pre dôchodcov online

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Anonymný07:52

      Tiez mam zaujem si vybavit pozicky pre dochodcov do 75 rokov online...na koho sa mam obratit?

      Odstrániť
    2. Pisem sem za mojho otca. Ma 70 rokov, je vdovec a pobera starobny dochodok. Kolko penazi by ste mu najviac pozicali a za akych podmienok?

      Odstrániť
  9. Anonymný10:55

    Zdravim Vas. Chcela by som si pozicat 2000 euro, ale je to pre moju mamu, ktora je vdova a je na dochodku. Ako by sa to dalo vybavit?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Rita21:06

      Pekny vecer zelam. Ja by som mala zaujem o pozicku pre dochodcov nad 65 rokov. Bolo by to okolo 300 euro. Ake podmienky musim splnit?

      Odstrániť
    2. Andrea11:26

      Seriózne a veľmi súrne hľadám serióznu súkromnú osobu,ktorá je ochotná poskytnúť pôžičku vo výške 33000 eur, môže byť na zmenku. Avšak som v registri a zmenku som ochotná zobrať len BEZ POPLATKU VOPRED.Prosím kontaktuje ma e-mailom Ďakujem

      Odstrániť
    3. Andrea11:28

      Zabudla som uviesť e-mail domcha5468@azet.sk

      Odstrániť
  10. Anonymný21:31

    Dobrý deň prajem, som invalidná dochodkyňa a chcela by som si požičať 1000 euro...bolo by to možné? Ďakujem!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Anonymný11:27

      Dobry den, ozval sa Vam niekto? Som na tom velmi podobne, s tym, ze potrebujem pozicat 900 eur...

      Odstrániť
  11. Anonymný08:12

    na ake pozicky pre dochodcov ma narok moja babka? Ma zaujem o dostupne pozicky pre dochodcov do 75 rokov...vdaka!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Anonymný11:47

      To sa podla mojho nazoru lisi podla toho, aky staroby dochodok, myslim v akej vyske Vasa stara mama pobera...ale nejako extremne vela to rozhodne nebude.

      Odstrániť
  12. Anonymný20:55

    Do akej sumy sa daju vybavit pozicky pre dochodcov online?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Anonymný11:50

      Dobry den, potrebujem vybavit pozicku pre dochodcov do 75 rokov online. Da sa to?

      Odstrániť
  13. ZUNO07:44

    Konsolidačná pôžička ZUNO

    Spojte svoje staré pôžičky do jedinej s lepšou splátkou až do 20 000 €, stačí vyplniť online formulár a my vám zavoláme s konkrétnou ponukou pre vás na mieru.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Anonymný11:31

      Dobry den kto by mi vedel vybavit pozicku, moze byt aj na zmenku ale len v pripade, ze bude bez poplatku vopred na sumu 25000 eur, splacanie aspon na 20 rokov a mesacne splatky okolo 200 euro. je tu niekto, kto by mi pomohol? dakujem.

      Odstrániť
  14. PLENKALL07:12

    Pre získanie pôžičky, ponúkame riešenie. Podanie žiadosti, ako aj celé vybavenie je jednoduché a nie je potrebné nikam chodiť, všetko vybavíte cez web stránku PLENKALL.Nie sme najrýchlejší, ale množstvo spokojných klientov, potvrdzuje náš seriózny prístup. Bankový register neoverujeme. Žiadne skryté poplatky. Dokumenty doručíme poštou kamkoľvek, peniaze pošleme na bankový účet.
    Ak máte otázky, môžete zatelefonovať, pomôžeme - poradíme. Informácie a podanie žiadosti na oficiálnej web stránke nebankovej spoločnosti PLENKALL - oficiálny poskytovateľ pôžičiek.

    Telefón:
    0917291669
    E-mail:
    pozicky@plenkall.com
    Web:
    http://www.plenkall.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Anonymný11:32

      Dobry den, poziciavate prosim Vas aj invalidnym dochodcom?

      Odstrániť
    2. timotej16:53

      Prosim Vas, poskytujete pozicky aj invalidnym dochodcom nad 65 rokov?

      Odstrániť
  15. Anonymný15:11

    Dobrý deň! Mám 78 rokov a som na dôchodku. Mohli by ste mi prosím požičať 250 euro? ďakujem pekne!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Anonymný11:33

      Prosim Vas, aky 78 rocny clovek chodi na internet? :D

      Odstrániť
  16. Anonymný08:38

    Zdravim Vas. Existuju aj pozicky pre dochodcou bez rucenia?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Anonymný11:51

      Sak asi ano...len ti pozicaju na mensiu sumu...

      Odstrániť
  17. Anonymný16:36

    Dobry, ake pozicky pre dochodcov do 75 rokov ponukate?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ondrej Starý11:56

      Potrebujete finančnú podporu a zháňate pôžičku, ktorá vyrieši Vaše problémy a pomôže Vám? Kontaktujte nás. Ponúkame Vám jedinečnú pôžičku do 30 000 EUR. O pôžičku sa dá požiadať prostredníctvom nášho portálu. Stačí kliknúť na http://prehladnepozicky.sk
      .

      O pôžičku si môžete zažiadať prostredníctvom nášho portálu

      Odstrániť
    2. Anonymný12:27

      Dobry den pan Stary, moji rodicia maju obaja nad 75 rokov a chceli by si pozciat peniaze - 3000 euro - poberaju normalne starobny dochodok, nikdy predtym si nepoziciavali. Dala by sa pre nich vybavit pozicka pre dochodcov?

      Odstrániť
  18. Anonymný11:34

    Ponukam požičku zo založenim nehnutelnosti nadalej zostávate majitelom bez ručitela
    peniaze mate do 24h od schválenia stači prezvonit 0917806531

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Anonymný16:52

    Informujem sa za moju starku. mame zaujem o pozicky pre dochodcov nad 75 rokov. Vedeli by ste nam poradit, kto ich poskytuje?

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Anonymný14:13

    Zhanam nebankovu pozicku pre dochodcov do 70 rokov online! Potrebujem pozicat 3000 euro!

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Anonymný10:44

    AHOJTE? VEDELI BY STE MI DAT TIP NA VYHODNE POZICKY PRE DOCHODCOV? DAKUJEM!

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Jana12:22

    Potrebujem urgentne pozicku pre dochodcov nad 75 rokov - islo by o sumu 2000 euro. Bez poplatkov vopred a bez rucenia.

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Poskytujeme pôžičky pre dôchodcov12:31

    Pôžička pre dôchodcov - proficredit.sk‎
    Kliknite si na www.proficredit.sk/‎
    U nás dostanete expresnú pôžičku, ideálnu pre ľudí na dôchodku.

    OdpovedaťOdstrániť

Share

Juhúú, páčil sa Vám článok? Potom ho zdieľajte so svojimi priateľmi :)