WAZZUB - Ďalšia Možnosť Ako Zarobiť Peniaze Doma

Wazzub sa javí ako ďalšia možnosť ako prísť k peniazom ľahko a hlavne bez toho, aby ste niekam museli chodiť a nejako výrazne sa do procesu zarábania peňazí zapájať. Už len to by malo pre Vás fungovať ako poplašná správa. Ak nemáte peniaze a ste v zúfalej finančnej situácii, chápeme, že môže byť pre Vás lákavé využívať všetky podobné ponuky, ktoré sa tvária, že Vám chcú pomôcť zarobiť zopár eur navyše, ale opak je pravdou. Aké majú ľudia so zarábaním s Wazzub skúsenosti?



Už niekoľko mesiacov táto stránka proklamuje, že máte len teraz, v tomto momente jedinečnú príležitosť byť pri zrode niečoho nového, čo má potenciál narásť až do takých rozmerov, ako je Google, alebo Facebook. Zarábať by ste vraj mali na tom, že po registrácii získate unikátny prístupový kód, cez ktorý sa budú môcť registrovať ostatní užívatelia. Z každého sprostredkovaného užívateľa potom máte zárobky. A koľko si môžete vraj zarobiť? Viac ako štyritisíc dolárov mesačne. Pre väčšinu Slovákov je to nepredstaviteľná suma. Treba sa ale zachytiť kľúčového slova „vraj“. A to znamená, že toľko s Wazzub nikdy nezarobíte.



Keď si začnete vyhľadávať reálne skúsenosti reálnych ľudí, budete sa musieť zasmiať. Narazíte na množstvo diskusných fór, kde ľudia „dobromyseľne“ napíšu, že majú s touto stránkou len tie najlepšie skúsenosti a potom tam „šupnú“ svoj partnerský kód, pričom Vás nabádajú k registrácii, aby za Vás získali aspoň nejakú províziu.
Wazzub - ďalšia možnosť ako zarobiť peniaze doma
Zdroj: babble.com



Vec sa má tak, že podobných projektov tu už boli stovky a po čase vždy záujem o ne opadol. Spoločný menovateľ podvodných firiem je takých, že ich ľudia veľmi skoro prekuknú a prestanú im venovať pozornosť. Prečo je Facebook, alebo Google taký úspešný? Pretože dáva ľuďom to, čo chcú, dáva im to zadarmo a v kvalitnej forme. Preto sa k týmto dvom stránkam ľudia stále vracajú a odporúčajú ich ostatným. Myslíte, že keby nedodávali kvalitné služby, že by si získali takú popularitu? Určite nie. To isté platí o stránke Wazzub. Nemusí ísť vyslovene o podvod, ale jedno je isté, určite s ním nezbohatnete, iba čo zbytočne budete strácať drahocenný čas, ktorý by ste radšej mohli investovať do vyššieho vzdelania, alebo do relaxu.

9 komentárov:

  1. Nikusik2316:34

    Waazub su podvodnici na ntu...s nimi som nezarobila vobec nic, nic mi nezaplatili, iba co som si znepriatelila kamaratov, ktori mi vynadali, ze co im to posielam za blbosti...Aj Vy mate s nimi zle skusenosti?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Anonymný11:07

    S wazzub nemam tiez dobre skusenosti. zarobila som nejake peniaze a ked som dosiahla ciastku potrebnu na vyplatenie, nikdy som ju neuvidela. Takto peniaze nikdy nezarobite...radsej sa na to vykaslite..

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Anonymný14:49

    Existuju podla mna ovela lepsie sposoby, ako zarobit peniaze doma. Wuzzab som neskusal, ale nevyzera to lakavo...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Anonymný21:55

    Ake mate s wazzab skusenosti? ja by som to celkom rada vyskusala...podla mna to nevyzera ako podvod...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Anonymný07:54

    Som súkromný veriteľ, poskytujem pôžičky spoločnostiam a jednotlivcom s nízkymi a cenovo dostupnými úrokovými sadzbami vo výške 2%. Kontaktujte nás pre spracovanie úveru a prevod do 48 hodín; napíšte nám teraz: ludmilaloancompany7@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Garantovaná půjčka,celá SR07:37

    PŮJČKA,která je bez nahlížení do registru,od přímého investora ze soukromých zdrojů.Potřebujete si půjčit menší nebo větší obnos od 1200eur – 200000eur.Čerpáte peníze tak,jak se u renomované firmy očekává.Máme výhodné podmínky a nízký úrok od 6%.Veškeré potřebné informace se dozvíte a vše vyřídíte z pohodlí domova.Neváhejte a volejte na tel.: +420722341717

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Anonymný07:14

    Ludia, ake mate skusennosti s Wazzap?

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Anonymný07:52

    WAzzab je super stranka, len za minuly mesiac som si zarobit 30 eur, kedze som student, to mi naozaj pomoze.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Práca z domu za 1 000 € - pzd.sk‎07:22

    Zarábam prácou z domu cez internet. Ukážem ako dosiahnuť príjem 1000 €.
    www.pzd.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Share

Juhúú, páčil sa Vám článok? Potom ho zdieľajte so svojimi priateľmi :)